Általános szerződési feltételek

1. Általános rendelkezések

A jelen Általános Szerződési Feltételek ("ÁSZF") a Pro Sales Academy Kft. (32852521-2-02, továbbiakban: Szolgáltató) és a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatásokat igénybe vevő természetes vagy jogi személyek (továbbiakban: Vásárló) között létrejövő jogviszonyra vonatkoznak.

A Szolgáltató célja, hogy csoportfejlesztési tréningeket, értékesítési tréningeket, interjúkiszervezést, kiszervezett értékesítést és vállalkozás mentorálást nyújtson ügyfelei számára, elősegítve ezzel üzleti hatékonyságukat és eredményességüket.

A szolgáltatások megrendelése a jelen ÁSZF feltételeinek elfogadását jelenti.

2. Megrendelés folyamata

A szolgáltatások megrendelése az alábbi lépésekben történik:

  • A Vásárló kiválasztja a kívánt szolgáltatást a Szolgáltató weboldalán vagy közvetlen kapcsolatfelvétel útján.

  • A Szolgáltató ajánlatot ad, amely tartalmazza a szolgáltatás részleteit, díját és ütemezését.

  • A Vásárló az ajánlat elfogadásával írásban megrendeli a szolgáltatást.

  • A szolgáltatás díjának kifizetése történhet előre utalással, részletekben vagy a felek által külön meghatározott ütemezés szerint.

  • A Szolgáltató a fizetés vagy annak igazolása után megkezdi a szolgáltatás teljesítését.

3. Fizetési feltételek, számlázás

A szolgáltatások díját a felek közötti egyedi megállapodás vagy a Szolgáltató weboldalán feltüntetett árlista alapján kell megfizetni. A díjak az általános forgalmi adót (ÁFA) nem tartalmazzák.

A fizetés történhet banki átutalással vagy más, előre egyeztetett módon. A Szolgáltató a fizetésről számlát állít ki, amelyet elektronikusan juttat el a Vásárlónak.

Amennyiben részletfizetésben állapodnak meg, a Vásárló köteles a teljes díjat a megállapodás szerint határidőre kiegyenlíteni. Fizetési késedelem esetén a Szolgáltató jogosult késedelmi kamatot felszámítani, és jogi úton érvényesíteni a követelését.

4. Lemondási és visszatérítési feltételek

A Vásárló a megrendelt szolgáltatást a kezdési időpont előtt legfeljebb 7 munkanappal díjmentesen lemondhat. Ezután történő lemondás esetén a Szolgáltató jogosult a szolgáltatás díjának legfeljebb 50%-át felszámítani, vagy egyedi megállapodás szerint más időpontban biztosítani a szolgáltatást.

A már megkezdett vagy teljesített szolgáltatás díja nem téríthető vissza.

5. Felelősségkorlátozás

A Szolgáltató a szolgáltatásokat a lehető legnagyobb szakmai gondossággal végzi. Ugyanakkor nem vállal felelősséget a szolgáltatások eredményeként elért üzleti eredményekért, döntésekért, illetve azok közvetlen vagy közvetett következményeiért.

A szolgáltatások igénybevétele a Vásárló saját felelősségére történik.

6. Szerzői jogi rendelkezések

A tréningek, tanácsadások, dokumentumok, sablonok és egyéb szellemi termékek a Szolgáltató tulajdonát képezik.

Ezek kizárólag a Vásárló saját, belső felhasználására szolgálnak. Tilos a tartalmak másolása, harmadik fél részére történő továbbadása, nyilvános közzététele, vagy bármilyen kereskedelmi célú felhasználása a Szolgáltató előzetes, írásos engedélye nélkül.

7. Kapcsolat és ügyfélszolgálati információk

Amennyiben kérdése van a szolgáltatásokkal kapcsolatban, az alábbi elérhetőségeken veheti fel a kapcsolatot a Szolgáltatóval:

  • E-mail: kapcsolat@ertekesitesiakademia.com

  • Telefonszám: +36 30 134 9515

  • Postai cím: 7628 Pécs, Komlói út 175/1

Továbbá a weboldalon elérhető kapcsolatfelvételi űrlapon is lehetősége van üzenetet küldeni.

Záró rendelkezések

A Szolgáltató fenntartja a jogot a jelen ÁSZF módosítására. A módosítások a közzététel napjától lépnek hatályba, és vonatkoznak minden újonnan kötött szerződésre.

A Vásárló a megrendelés elküldésével kifejezetten elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.